Elke machine die wij leveren kent standaard garantie, maar die kunt u desgewenst uitbreiden. U weet zelf het beste welk serviceniveau u wenst en daar passen we onze dienstverlening flexibel op aan. Die afspraken over responsetijden en tarieven leggen we vast in een klant- en productspecifiek service level agreement (SLA). Zo zorgen we samen met u voor een maximale uptimegarantie van uw productieomgeving.
Inspectiebezoeken door onze gecertificeerde machine-inspecteurs voorkomen storingen aan uw machines. Preventief onderhoud en modificatiewerkzaamheden laten zich plannen. Correctief onderhoud komt nooit gelegen en wanneer dit onverhoopt aan de orde is zult u de daadkracht van FoodeQ ervaren. Wij snappen dat u door wilt en kunnen als geen ander snel schakelen, ook doordat we uw machinepark door en door kennen en de noodzakelijke onderdelen beschikbaar hebben.
Vraag onze verkoopafdeling naar een op maat gemaakte SLA waarmee u ook de machine-inspecties en het preventieve en correctieve onderhoud ter plaatse afdekt.
Wij hebben spare parts voor noodgevallen.
U kunt ervan op aan dat wij de meest cruciale onderdelen van de machines die wij ontwerpen standaard op voorraad hebben. Deze reserveonderdelen worden gebruikt om service- en garantieverplichtingen na te komen. Ook worden deze onderdelen in voorkomende gevallen door klanten aangeschaft voor revisie- en revitaliseringswerk.
Voor relaties die extra zekerheid wensen, houden wij op verzoek een klantspecifieke voorraad reserveonderdelen aan. Deze spare parts zijn gekoppeld aan de SLA en deels verdisconteerd in de totaalprijs van het service level agreement en om die reden niet beschikbaar voor andere relaties. Zo weet u zeker dat u nooit misgrijpt.
Neem contact op met ons sales team om meer informatie te krijgen over de mogelijkheden die voor u van toepassing zijn.